PaedDr. Veronika Dropčová, PhD.
riaditeľka školy
Naozaj úprimne túžim v prvom rade po tom, aby sme v škole vychovávali deti, ktoré sú schopné akceptovať iných, uznať svoje omyly, pochváliť sa svojimi talentmi, či argumentovať aj inými slovami ako „to je môj názor“ (ako to v poslednej dobe často vidíme v rôznych diskusiách na internete).
zástupkyňa riaditeľky školy, triedna učiteľka v 4.A
Hra je veľmi účinná a nenásilná pomôcka vzdelávania. Žiaci totiž pri hrách zabúdajú na to, že sa vlastne učia a nebrzdí ich to v ich myšlienkových procesoch a rozvíjaní.
vedúca vychovávateľka, vychovávateľka v 4.C
S prváčikmi je radosť pracovať, pretože dokážu prejavovať lásku spontánne a majú úprimnú radosť často aj z maličkostí. Niekedy stačí, keď ich len počúvate a ukážete im, že vám záleží na každom z nich.
triedna učiteľka v 1.A
Predmety sa jednoducho snažím dávať do praxe, t. j. približujem deťom na čo im toto bude, kde to využijú. Postupom času už deti prichádzajú na to aj samostatne a najideálnejšie je to vtedy, keď pochopia, že učiť sa je dôležité pre nich a ako bonus je, že môžu mať z toho radosť a zábavu.
triedna učiteľka v 1.B
Myslím si, že ako sa celá spoločnosť a život okolo nás vyvíja, tak sa musia vyvíjať a posúvať vpred metódy a formy vyučovania detí. Som vďačná za to, že v našej škole sa otvárajú dvere novým metódam vo vyučovaní.
triedna učiteľka v 2.A
Chcela by som, aby sa deti naučili riešiť konflikty medzi sebou nenásilnou formou, bez prehnaných emócií, aby sa dokázali aktívne navzájom počúvať, vcítiť sa do pocitov druhého, dokázali nájsť spoločné riešenie, ktoré by vyhovovalo každému.
triedna učiteľka v 2.B
Nesmierne ma teší, keď deti medzi sebou vychádzajú, hrajú sa spolu a učia sa spolupracovať.
supervízorka, triedna učiteľka v 3.A
Učiť som túžila už od základnej školy, môj sen, túžba, poslanie. Deti sú ako bezodný pohár inšpirácie a nekonečnej fantázie s obrovskou chuťou bádať a poznávať.
Mgr. Alexandra Adela Šabo Vargová
triedna učiteľka v 3.B
… detský smiech je tá najkrajšia hudba na svete a detská úprimnosť to najčistejšie zrkadlo, v ktorom vidíš skutočnú pravdu …
vedúca metodického združenia, školská digitálna koordinátorka, supervízorka, triedna učiteľka v 4.B
Mojou víziou je vniesť do vyučovacieho procesu radosť, pokoj a pohodu. Každé dieťa má nárok tešiť sa z úspechu a pokroku, i keď je jeho úspech možno našimi očami iba krôčikom, dieťa naň v skutočnosti musí vynaložiť veľké úsilie.
učiteľka slovenčiny, triedna učiteľka v 4.C
Rada pracujem v pohodovej atmosfére, kde máme dostatok času vytvoriť niečo nové, pekné, potešiť sa z toho a popri tom sa rozprávať a spoznávať v tvorivom neporiadku.
učiteľ rímskokatolíckeho náboženstva a expedície, triedny učiteľ v 5.A
Učím náboženstvo a snažím sa deťom priblížiť alfu a omegu všetkého – Boha.
učiteľka rímskokatolíckeho náboženstva a školská špeciálna pedagogička
Mám rada situácie, v ktorých sme s učiteľom zohratí a vedieme deti k niečomu novému, často úplnou improvizáciou.
učiteľka angličtiny a slovenčiny
učiteľka angličtiny
Možnosť hovoriť akýmkoľvek jazykom je dar, ktorý môže ľudí spájať a obohacovať. Pri vyučovaní anglického jazyka ma teší, keď sa vytvára priestor na zdieľanie vzájomných myšlienok, názorov, ale aj pocitov a informácií o svete.
učiteľka matematiky a expedície
Mojím životom sa nesie výrok Víta Hejného: „DBAJ NA TO, ABY TVOJA SNAHA NAUČIŤ ŽIAKOV MATEMATIKU NEPREVÝŠILA TVOJU SNAHU VYCHOVAŤ SLUŠNÝCH ĽUDÍ.“
vychovávateľka v 1.A
Najradšej na mojich žiakoch mám úprimnosť, hravosť a to, že sa nezastavia hneď pred malou prekážkou a skúšajú ísť ďalej.
vychovávateľka v 1.B
…
vychovávateľka v 2.A
Kladiem si za cieľ výchovu k hodnotám, ktoré mi dávajú zmysel. Aby sa deti dokázali navzájom počúvať a rešpektovať, prejavovať si úctu a aby pochopili, že každý z nich, z nás, je jedinečný originál.
vychovávateľka v 2.B
Chcem byť správnou motivátorkou – osobou, ktorá v deťoch vzbudí zvedavosť, záujem a nadšenie z nepoznaného, čím prispejem aj svojou trochou k ich osobnostnému rastu.
vychovávateľka v 3.A
Asi najradšej mám rozhovor s deťmi, keď sa môžeme spoznávať a vybudovať si vzájomnú dôveru. Keď si môžeme s deťmi zaspievať a popritom vytvoriť niečo pekné, jedinečné.
vychovávateľka v 3.B
Mojou srdcovkou je environmentalistika ako taká. Postupom času sa dostáva počuteľne do popredia a som za to rada. Veď nám našu Zem Pán Boh zveril, tak si ju treba chrániť a zveľaďovať.
vychovávateľka v 4.A
Venujem sa budovaniu kritického a kreatívneho myslenia riešenia problémov, lebo aj rozvíjanie týchto kompetencií zabezpečuje deťom šťastnejšiu budúcnosť. Aby vedeli rozoznávať informácie, ktoré im škodia a neprijímali všetko – hlavne z online prostredia.
vychovávateľka v 4.B
Som vďačná, že môžem pracovať ako vychovávateľka práve v tejto našej škole. Stále sa chcem posúvať vpred, získavať nové informácie, nápady, inšpirácie.