PaedDr. Veronika Dropčová, PhD.
riaditeľka školy
Naozaj úprimne túžim v prvom rade po tom, aby sme v škole vychovávali deti, ktoré sú schopné akceptovať iných, uznať svoje omyly, pochváliť sa svojimi talentmi, či argumentovať aj inými slovami ako „to je môj názor“ (ako to v poslednej dobe často vidíme v rôznych diskusiách na internete).
zástupca riaditeľky školy a učiteľ hudobnej náuky a učiteľ hry na gitare
… ak sa chcem v niečom stále zdokonaľovať, je to priestor na komunikáciu so žiakom práve pre moment vzájomnej inšpirácie, pretože aj žiak môže veľmi inšpirovať žiaka (a mnohokrát sa tak aj deje)…
učiteľka hry na klavír
Hudba, ktorá napĺňa moje srdce a dušu, je duchovná.
učiteľka v literárnom-dramatickom odbore
Vždy je to radosť zo spoločného vytvárania umeleckého diela.
učiteľ hry na flautu a trúbku
Práca s deťmi je vo všetkom výnimočná a každý učiteľ vie, že pri učení sa tiež zdokonaľuje. Je to obojstranne výhodná spolupráca, ktorá môže priniesť výnimočné „hudobné“ priateľstvá na celý život.
učiteľka hry na gitare
Najviac ma zaujíma vzdelávanie a výchova detí, aby robili všetko s láskou a radosťou, aby ich hudba bavila.
učiteľka hry na flaute
Učiteľ by sa mal meniť, rásť na svojej ceste pri tomto povolaní. Verím teda, že aj ja sa nezastavím, budem hľadať odpovede na nové výzvy a nájdem najlepší spôsob ako žiakom otvorím dvere do sveta hudby.
učiteľka spevu
Zvedavosť a záujem žiakov, ich otázky, túžba po poznaní, snaha vyskúšať nové hudobné postupy… To všetko mi signalizuje, že je všetko v poriadku a môžeme skúšať spolu opäť niečo ďalšie a nové…
učiteľka spevu
V rámci mojej profesie sú pre mňa dôležité umelecké inšpirácie a spôsoby nácviku, aké volia jednotliví zbormajstri a dirigerenti.
učiteľ hry na gitare
…